Webshop Review: Tmart.com

Webshop Review: Tmart.com

Tmart.com een website waar ik zelf ook al heel wat heb gekocht. Lees dit review door en u komt er achter dat Tmart.com een goede webshop is.

Mooie overzichtelijke website al werkt het niet altijd even goed en vooral het zoeken naar producten is een klein probleempje, gelukkig maken de prijzen daar een boel goed! Tmart.com is na mijn mening wat goedkoper dan de rest maar heeft ook een wat minder groot assortiment maar daar worden wel elke week een hele boel producten aan toe gevoegd. Het beste van Tmart.com is toch wel de snelheid van het verzenden, meestal als ik wat kocht duurde het ongeveer 2 weken voor ik het thuis had, waar dat gemiddelt gezien toch wel 3/4  weken duurt bij andere chineze webshops. De service bij Tmart is ook heel goed, je krijgt vrij wel direct een reactie als je een vraag hebt of er iets niet na behoren werkt. Ook leuk is de ´today special´ waar per dag een nieuwe aanbieding word aangegeven waar members voor kunnen stemmen.

Kijk even rond op Tmart.com en wie weet vind je wel wat leuke gadgets.

wij geven Tmart 4 van de 5 Sterren:

 

 

  • Manouk

    Ik heb vorige week zaterdag een bestelling gedaan op tmart.com en heb gezien dat het vorige week maandag os verstuurd, ik kan het pakketje echter nog steeds niet tracken met het tracknummer op sweden post (waarmee het verstuurt is) hebben er meerdere mensen hier ervaring mee, en hoe lang duurde het bij jullie voor je pakketje binnen was? Ze geven aan binnen 2 weken, klopt dit?

    • http://BuitenlandseWebshop stefan

      Hallo,

      Ik had toevallig afgelopen week het zelfde probleem.
      Ik had ook een trackingscode van swedenpost en het duurde meer als 1.5 week tot ik deze code kon tracken.
      Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.

      Groeten,
      Stefan

  • Martijn

    IK wacht nu al 2 maanden en vind het heel erg slordig van tmart. Ze laten heel weinig van zich horen en zeggen dat ik nog maar even moet afwachten. Geld terugkrijgen kan pas later zeggen ze. Ik vind dit bijna onacceptabel

  • Niels van de Mond

    Eerste keer wat spullen besteld binnen 10 dagen in huis. 2e keer na een 3 weken nog niets ontvangen. Contact gezocht met chatbox , waar ze vertelden dat ik nog moest wachten levering kon wel 30 dagen duren. Na een maand nog niets opnieuw contact gezocht, toen zeiden ze dat de levering tot 45 dagen zou kunnen duren. Na 45 dagen nog niets , toen gemaild, geen reactie Chat geprobeerd daar vertelde men dat ik het geld terug kon krijgen. 1 dag later was het geld weer keurig terug gestort. Netjes dus.

Latest Tweets

    Message: Bad Authentication data, Please check your Twitter Authentication Data or internet connection.